- Η αντικατάσταση της τηλεόρασης από το διαδίκτυο ως μέσο διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό, η συγκέντρωση στατιστικών στοιχείων και η έρευνα αγοράς από τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, η ενίσχυση των παραδοσιακών αγορών αλλά και η στροφή σε νέες περιλαμβάνεται στην πολιτική του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
Ο υπουργός, Παύλος Γερουλάνος μιλώντας σήμερα στο πλαίσιο ημερίδας της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης παρουσίασε την πολιτική του υπουργείου στους διευθυντές των γραφείων του ΕΟΤ στο εξωτερικό.
Ζήτησε από κάθε γραφείο να προχωρήσει στην συλλογή στατιστικών στοιχείων και απόψεων από κάθε αγορά και τους κάλεσε να οργανώσουν δράσεις που αφορούν την Ελλάδα. Σύμφωνα με τον ίδιο, η στρατηγική προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό εστιάζει σε κάθε αγορά-στόχο ξεχωριστά με το διαδίκτυο να αποτελεί πλέον το προωθητικό εργαλείο της χώρας και όχι η τηλεόραση. Όπως ανέφερε ο Π. Γερουλάνος, η διείσδυση του ίντερνετ είναι στο 40% έναντι του μόλις 2% που ισχύει για την τηλεόραση.
Οι δράσεις του υπουργείο έχουν ορίζοντα τριετίας και στοχεύουν τόσο στην ενίσχυση των παραδοσιακών αγορών όπως η Αγγλία και η Γερμανία όσο και στην τόνωση άλλων αγορών όπως αυτής των ΗΠΑ, καθώς σύμφωνα με τον ίδιο, η άρση του καμποτάζ δημιουργεί τις προϋποθέσεις για τόνωση της ροής τουριστών προς την Ελλάδα. Ο Π. Γερουλάνος αναφέρθηκε και στην εκμετάλλευση των νέων δεδομένων που δημιουργούται στην αγορά της Κίνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου