Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Κωθώνια

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΝΙΚΑΣ | Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Κόψε το ειρωνικό γελάκι σε στυλ Κανάκη και πρόσεξε καλά. Δεν είμαι ΠαΣοΚ, αλλά ένα πράγμα έχω να πω. Ο Γιώργος, για την πολιτική που ακολουθεί είναι μάγκας και πολύ σωστός. Αφού, σου λέει, όλοι εσείς βλέπετε τις αυτοδιοικητικές εκλογές ως δημοψήφισμα, ε, τότε, και εγώ σας προκαλώ. Οποιου του κοτάει ας ψηφίσει αλλιώς.

Ιδού το μνημόνιο, ιδού το πήδημα. Δημοψήφισμα ο Σαμαράς. Δημοψήφισμα η Παπαρήγα, Δημοψήφισμα ο Τσίπρας. Δημοψήφισμα και εγώ.

Ωραία. Τώρα να σας δω. Ρίσκο; Καθόλου. Γιατί, πρώτο, αυτά που λέει ο Σαμαράς απευθύνονται σε ζωντανά ζαρζαβατικά. Δηλαδή πώς θα μηδενίσει το έλλειμμα; Με τη Στατιστική Υπηρεσία της Νέας Δυστυχίας; Μόνο ως νούμερο επιθεώρησης μπορώ να το εκλάβω. Διαφορετικά, ούτε για τα μωρά. Ο αρχηγός αφαίρεσε από τη γαλάζια παράταξη και το τελευταίο φύλλο συκής που της απέμεινε. Γιατί, δεύτερο, το κόμμα του Τσίπρα έχει μεταβληθεί σε παιδική χαρά. Ανεμομαζώματα και ανεμοσκορπίσματα. Και γιατί, τρίτο, το ΚΚΕ έχει χαράξει μια εντελώς διαφορετική πολιτική που μέχρι στιγμής ούτε δέκα στους εκατό δεν την ακολουθούν. Και το κυριότερο. Οι παραλήπτες της πρόκλησης δεν είναι τόσο οι ηγεσίες των κομμάτων όσο ο ελληνικός Λαός. Θέλεις, παιδάκι μου, μια διαφορετική πολιτική απ΄ αυτή εδώ, να βγούμε δηλαδή από την Ευρωπαϊκή Ενωση και να εγκαταστήσουμε λαϊκό σοσιαλισμό; Αμε στο καλό και πήγαινε να ψηφίσεις κομμουνισμό. Θέλεις, παιδάκι μου, να τεμπελιάζεις και στο Δημόσιο να αράζεις; Αμε στο καλό και πήγανε να ψηφίσεις Κικίλια και Αντώνη Σαμαρά.

Θέλεις σοσιαλκαπιταλισμό με ανθρώπινο πρόσωπο; Αμε στο καλό και πήγαινε να ψηφίσεις Τσίπρα και Συνασπισμό. Με απλά λόγια, φίλε μου, η πρόκληση του Γιώργου καταλήγει σε κάτι πολύ, μα πολύ βασικό. Ωριμότητα παιδιά και απογαλακτισμός από τον παροιμιώδη πολιτικό μας παλιμπαιδισμό. Το ΄χουμε πει τόσες χιλιάδες φορές. Επιτέλους, καιρός να ενηλικιωθούμε πολιτικά. Η κρίση αφορά καθένα ξεχωριστά. Γιατί όποιος τα θέλει όλα, ε, αυτός προέρχεται από τα κωθώνια τα νεοελληνικά!

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artId=363371&dt=27/10/2010#ixzz13dlBSt6Y

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου